FANDOM

Calita - kryminalistka występująca w Driv3r. Lider gangu South Beach.
Calita.jpg

Calita

HistoriaEdytuj

Calita jest liderem gangu South Beach, który policjant Tanner ma za zadanie rozpracować. Calita i Tanner pierwszy raz spotykają się w misji Dachy, kiedy przywozi on jej skradziony od Tica Chevrolet Corvette. Tanner prosi ją by pozwoliła mu pracować dla gangu jako kierowca. Calita chce go przetestować i najpierw każe wykonać mu zadania, które zleca mu Lomaz. Gdy Tanner wstępuje już do szajki Calita każe zabić mu dwóch miejscowych przestępców Tica i Aligatora. Po zabiciu tego drugieg gang przenosi się do Nicei.

W Nicei Calita i jej gang rywalizują z miejscową kryminalistką Fabienne i jej mafią. Fabienne stara się przeszkadzać amerykańskiej szajce, np. poprzez podłożenie bomby w samochodzie Tannera i Lomaza. Ostatecznie usiłuje zabić Calitę, jednak zostaje ona uratowana przez swojego kierowcę. Calita jest wściekła, że Fabienne usiłowała ją zabić i zleca Tannerowi jej zabójstwo. Wkrótce lider gangu South Beach odkrywa, że Tanner jest w rzeczywistości policyjnym tajniakiem. Razem z Jericho usiłują go zabić, jednak nie udaje im się to. Gang wyjeżdża do Istambułu.

W Istambule Calita pracuje razem z Jericho. Tanner cały czas śledzi ich poczynania i wkrótce razem z Tobiasem Jonesem zastawiają na nią pułapkę. Tanner aresztuje Calitę, a dzięki zeznaniom, które składa na posterunku policji, policjanci wpadają na trop Jericho.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki