FANDOM

Jericho 2.jpg

Charles Jericho w Driver 2

Charles Jericho - postać występująca w większości gier z serii Driver. Jest on jednym z głównych wrogów Tannera. Ma 42 lata. Jego samochodem jest Dodge Ram SRT10.

Driver 2 Edytuj

Do uzupełnienia

Driv3r.Edytuj

W Driv3r Jericho jest głównym przeciwnikiem Tannera.

Jericho Driv3r.jpg

Jericho w DRIV3R.

Zabija on swojego szefa Salomona Caine'a i działa na własną rękę. Współpracuje z gangiem South Beach. W Nicei razem z Calitą zabijają policjanta Didiera Dubois i usiłują też zabić Tannera, temu jednak udaje się przed nimi uciec. W Istambule po aresztowaniu Cality policja wpada na trop Jericho. Jericho i Bad Hand uciekają przed nimi ciężarówką przeworzącą materiały wybuchowe. Udaje im się zgubić wszystkich policjantów, oprócz dwóch, Tobiasa Jones'a i Tannera, którzy zatrzymują ciężarówkę. Jericho zabija Bad Handa i ucieka z niej niepostrzeżenie. W finałowej misji gry dochodzi do strzelaniny pomiędzy policją, a Jericho i jego ludźmi. Tanner pokonuje w niej Jericho, jednak nie zabija go i postanawia mu darować. Gdy odchodzi od leżącego na jezdni Jericho, ten wyjmuje broń i strzela mu w plecy. Ostatecznie wszyscy razem trafiają do szpitala.

Driver: San FranciscoEdytuj

Driver: San Francisco ma akcję kilka miesięcy po wydarzeniach z gry Driv3r.

Jericho.jpg

Charles Jericho w Driver: San Francisco

Charles Jericho ucieka z więzienia i znów jest głównym rywalem Johna Tannera. Charles usiłuje urządzić napad na więzienie w San Francisco i pomóc więźniom w ucieczce. Jednak na końcu gry zostaje on schwytany przez Tannera i Tobiasa Jones'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki