FANDOM

Driv3r (znany również jako Driver 3) - gra komputerowa wyprodukowana w 2003 roku przez
Driv3r

Okładka gry.

Reflections Interactive, a wydana przez Atari. Trzecia z serii gier Driver.

FabułaEdytuj

Policjant Tanner musi rozpracować międzynarodową szajkę zajmującą się kradzieżą samochodów. Misje w grze wykonujemy w trzech dobrze odwzorowanych miastach: Miami, Nicea i Istambuł.

PostacieEdytuj

Ważniejsze postacie występujące w Driv3r

  • Tanner - policjant, główny bohater gry. Ma za zadanie rozprawić się z gangiem South Beach specjalizującym się w kradzieży samochodów.
  • Tobias Jones - policjant, przyjaźni się i współpracuje z Tannerem.
  • Jericho - przestępca, dawniej członek gangu Salomona Caine'a, obecnie działa na własną rękę. Główny wróg Tannera.
  • Calita - kryminalistka, lider gangu South Beach.

Poboczne postacie

  • Lomaz - członek gangu South Beach.
  • Baccus - członek gangu South Beach.
  • Tico - kryminalista w Miami.
  • Aligator - kryminalista w Miami, były członek gangu South Beach.
  • Fabienne - kryminalistka w Nicei.

CiekawostkiEdytuj

  • Timmy Vermicelli - W Driv3r w różnych ukrytych miejscach we wszystkich trzech miastach można znaleźć ludzi w hawajskich koszulach, którzy będą usiłowali nas zabić. Postacie te nazywają się Timmy Vermicelli i są parodią Tommy'ego Vercettiego, głównego bohatera gry Grand Theft Auto: Vice City. Noszą oni rękawki do pływania, czym twórcy gry chcieli zażartować z braku możliwości pływania w Vice City. Jeśli Tanner zabije wszystkich Timmych to w Miami radiowozy zamieniają się w tiry, w Nicei wszyscy przechodnie są uzbrojeni i atakują gracza a w Istambule samochód Tannera staje się niezniszczalny.
  • Ukryte samochody - Ciekawostką w Driv3r są ukryte wozy do znalezienia. W każdym mieście jest ich 3, więc ogółem można znaleźć 9 schowanych aut.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki