FANDOM

Driver: Parallel Lines - gra komputerowa typu TPS wydana w 2006 roku przez Ubisoft Reflections. Czwarta z serii gier Driver.
Driver - Parallel Lines Coverart

Okładka gry.

FabułaEdytuj

Akcja gry rozpoczyna się w 1978 roku. TK (The Kid) jest jednym z najlepszych kierowców w Nowym Jorku. Korzystając ze swoich umiejętności postanawia napaść na konwój. Niestety zostaje zdradzony przez swoich kolegów i trafia do więzienia na 28 lat. Gdy zostaje wypuszczowny w 2006 roku, postanawia się zemścić.

PostacieEdytuj

Ważniejsze postacie występujące w Driver: Parallel Lines

  • TK (The Kid) - po polsku "dzieciak". Główny bohater gry, którym porusza się gracz nazywany jest tak z powodu chłopięcej twarzy.
  • Ray- mechanik, przyjaciek TK. Posiada trzy garaże w Nowym Jorku.
  • Slink- właściciel kilku nocnych klubów. Kolega Ray'a i przyszły partner, a następnie wróg TK.
  • Meksykanin- jeden z bossów przestępczego świata. Przyszły partner, a następnie wróg TK.
  • Bishop - były żołnierz. Służył dwa lata w Afganistanie. Zaufany w sobie handlarz bronią.
  • Candy- planista i strateg. TK będzie go musiał odbić z więzienia, a w 2006 roku go zabić.
  • Corrigan - komendant policji, a wcześniej szef gangu, do którego należał TK. Bohater w 2006 roku musi go zabić. Na tym kończy się cała gra.

SamochodyEdytuj

Samochody w Driverze: Parallel Lines nie są licencjonowane, ale przypominają te z prawdziwego świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki