FANDOM

Nowy Jork - jest miastem, w którym toczy się akcja gier Driver: Parallel Lines i Driver 76.

1976Edytuj

W tym roku toczy się akcja gry Driver 76. Miasto nie różni się zbytnio wyglądem od tego w 1978, z wyjątkiem kilku budynków.

1978Edytuj

W tym roku toczy akcję pierwszy etap gry Driver: Parallel Lines. Miasto odzwierciedla ogólny styl epoki lat 70-tych. Pojazdy z tego okresu są czyste, błyszczące i wyglądają na nowe. Można tu znaleźć jeszcze nie zniszczone budynki World Trade Center (jednak obszar zajmowany przez nie w tej grze jest dużo mniejszy od rzeczywistego, jest on nawet mniejszy od obszaru zajmowanego przez WTC w grze Driver). Po przejściu pierwszego etapu gry nie możemy już wrócić do miasta z tego roku.

2006Edytuj

W tym roku toczy się akcja drugiego etapu gry Driver: Parallel Lines. Teraz miasto jest bardziej nowoczesne. Przybywa dużo nowych pojazdów. Można tu też znaleźć pojazdy z 1978r. jednak są one teraz brudne i wyglądają na stare. W tym etapie nie można już znaleźć World Trade Center, a w ich miejscu znajduje się teraz strefa ground zero.

Dzielnice miastaEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki