FANDOM

Santa Monica Freeway to autostrada pełniąca rolę obwodnicy Los Angeles w grze Driver.

Położenie Edytuj

W świecie gry droga zaczyna się na północnym krańcu dzielnicy Beverly Hills. Następnie biegnie wzdłuż plaży w dzielnicy Santa Monica, na tym odcinku autostrada nosi nazwę Palisades Beach Road. Od skrętu i odbicia od plaży oficjalna nazwa drogi to Santa Monica Freeway. Obwodnica kończy swój przebieg na prawym krańcu mapy, gdzie skręca do Downtown i zmienia nazwę na Grand Avenue.

Od głównego przebiegu Santa Monica Freeway odchodzą dwie bezimienne drogi. Jedna z nich prowadzi do LAX (Los Angeles International Airport), gdzie rozpoczyna się grę w trybie "Przejażdżka".

Standard Edytuj

Jest ona najdłuższą dwupasmową autostradą w grze (druga w tej kolejności jest East West Expressway w Miami). Obowiązuje na niej standardowe ograniczenie prędkości - 60 mph (jej przekroczenie powoduje pościg policji).

W rzeczywistości Edytuj

Santa Monica Freeway przebiega na południe od dzielnic Downtown oraz Beverly Hills (co pokrywa się z sytuacją w świecie gry) i jest częścią autostrady międzystanowej Interstate 10.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki